Da vores nuværende indkøber har valgt at søge nye udfordringer, søger vi nu en ny teknisk indkøber til MTO electric a/s.

Arbejdet omfatter daglige indkøb fra ca. 50 altovervejende europæiske leverandører. Udover indkøb forventes det, at du kan være med til at optimere vores lagerføring. Vi kører lagerstyring med min./max. værdier og genbestillingsmængder. Derudover er der en ikke ubetydelig del skaffevarer, herunder en del hasteleveringer direkte til kunder.

Vi lagerfører pt. ca. 10.000 varenumre og har 35.000 varenumre i vores system. Indkøbet udgør et større 2-cifret millionbeløb.

Vi anvender C5 som ERP-system, men forventer indenfor en årrække at skulle skifte ERP-system. Herudover anvendes officepakken fra Microsoft.

Indkøbet sker i tæt samarbejde med vores salgs- og lagerafdeling. Arbejdet kræver at du kan kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale.

Vi forventer, at du

  • har gode samarbejdsevner
  • er systematisk
  • kan beherske IT-systemer
  • behersker engelsk i skrift og tale

Vi tilbyder

  • arbejde i et uhøjtideligt miljø, hvor vi lægger stor vægt på at give vores kunder et meget højt serviceniveau
  • en udfordrende og varieret dagligdag med gode kollegaer
  • attraktiv madordning, sundhedsforsikring og pensionsordning
  • 37-timers arbejdsuge
  • løn i forhold til kvalifikationer
  • der skal ikke påregnes videre rejsedage

Opstart i tidsrummet 1/6 – 1/8 2016.

Ansøgning
Hvis dette er noget for dig, så send din ansøgning med billede og cv til os senest den 17. maj 2016 til mjo@mto-electric.dk.
Flere oplysninger om jobbet fås ved henvendelse til Michael Johansen, tlf. 75 80 63 40.

Læs mere om MTO electric a/s her

Download stillingsopslag