Som kunde hos MTO electric kan du tilmelde dig en række elektroniske tjenester, som giver dig hurtigere adgang til din information og sparer dig for gebyrer på f.eks. fakturaer, der sendes med posten.

Automatisk ordrebekræftelse pr. mail:

Du modtager en ordrebekræftelse med forventet leverings-dato, så snart ordren er blevet godkendt af én af vores interne sælgere. Ved ændringer vil du straks blive informeret, så du altid ved, hvad der sker med din ordre.

PDF-følgeseddel & track n’ trace pr. mail:

Ved at tilmelde dig PDF-følgeseddel/track n’ trance, får du tilsendt følgeseddel med information om levering samt track n’ trace, hvor du kan følge din pakke online. Ved at klikke på linket i mailen kan du se, hvor langt din bestilling/pakke er i systemet.

PDF-faktura pr. mail:

Din faktura sendes til dig pr. mail og du undgår ventetiden med posten. Du kan nemt e-maile fakturaen videre til f.eks. bogholder, banken eller andre. Det er også nemt at gemme den på computeren til senere brug.
Du sparer samtidigt gebyret for fakturaer, der skal sendes med posten.

Firma (skal udfyldes)

Navn (skal udfyldes)

Adresse (skal udfyldes)

Postnr. og by (skal udfyldes)

Telefonnummer(skal udfyldes)




Automatisk ordrebekræftelse, vælg

Mail-adresse til automatiske ordrebekræftelse(skal udfyldes)



Modtag pdf-følgeseddel og track & trace på e-mail, vælg

Mail-adresse til pdf-følgeseddel og track & trace (skal udfyldes)



Modtag pdf-faktura på e-mail, vælg

Mail-adresse til pdf-faktura(skal udfyldes)



Din besked

Før du kan fortsætte, skal du godkende MTO's Privatlivspolitik.

Jeg bekræfter hermed, at have gennemlæst og accepteret MTO electric's privatlivspolitik.

Vigtigt: Genopfrisk/refresh din browser, hvis du kommer til at trykke send, inden alle påkrævede felter er udfyldt.