Status og forholdsregler i MTO

  • En del af vores medarbejdere arbejder hjemmefra, men vi bevarer et nødberedskab i MTO
  • Bestillinger via telefon, mail, B2B og online via e-shoppen kører som normalt
  • Vores lager er bemandet og sender varer ud, men vi har igangsat retningslinjer og restriktioner (se herunder)
  • Alle ikke-nødvendige møder er aflyst og der er indført restriktioner for besøgende (se herunder)
  • Eksterne sælgere arbejder hjemmefra og besøger ikke kunder personligt. Men vi er klar på telefon, mail og forbereder muligheden for virtuelle møde

Restriktioner: Chauffører og besøgende

  • Kunder, som selv afhenter sine varer, bedes benytte lagerindgangen og efterleve de retningslinjer, der fremgår af skiltningen
  • Alle ikke-nødvendige møder er aflyst og der er indført restriktioner for besøgende i virksomheden blandt andet med anvendelse af håndsprit
  • Chauffører bedes efterleve de retningslinjer, der fremgår af skiltningen
  • Der indføres obligatorisk anvendelse af håndsprit
  • Ingen håndtryk eller berøring
  • Hvis du er syg/har tegn på sygdom, kan vi desværre ikke tage imod dig fysisk men henviser til øvrige muligheder

Vi åbner op for fysiske kundebesøg pr. 4. maj

Opdateret den 29.04.2020: I takt med at den gradvise åbning af Danmark fortsætter, så tilpasser vi også hos MTO electric a/s vores retningslinjer. For at kunne yde den bedste og mest fleksible service overfor vores kunder, har vi pr. 4. maj besluttet atter at åbne op for fysiske kundebesøg.

For at begrænse en eventuel smittefare og passe på både jer og vores medarbejdere, følger vi Sundhedsstyrelsens retningslinjer og har valgt at gennemføre kundebesøgene ud fra disse retningslinjer:

  • MTO’s sælgere er udstyret med håndsprit i bilen, og afspritter hænderne grundigt før og efter hvert kundebesøg
  • Færrest muligt deltager i kundebesøg og der holdes behørig afstand mellem dig/jer og MTO’s sælger
  • Hvis vejret tillader det, tager vi gerne en snak udendørs
  • Hvis vores sælger har det mindste tegn på optræk til sygdom aflyses mødet og vi finder et nyt tidspunkt senere eller afholdet mødet online
  • Bliver du selv sygdomsramt inden mødet, beder vi dig kontakte os for aflysning af mødet

Udover fysiske kundebesøg tilbyder vi også onlinemøder.

Afstand og hygiejne

  • De medarbejdere, der er på arbejde, holder en hensynsfuld afstand, hvor hver anden stol i kantinen bl.a. er flyttet
  • Der hænger opslag med retninglinjer og håndsprit rundt omkring i virksomheden
  • Vi efterlever alle Sundhedsstyrelsens hygiejneregler og anbefalinger

Levering og logistik

  • Vi modtager varer fra vores leverandører og vi håndterer forsendelser som normalt
  • Vi har ekstra fokus på på varer, som kommer fra højrisikoområder men kan ikke udelukke, at der kan komme forsinkelser
  • Vi køber ekstra ind med henblik på at imødegå evt. forsinkelser og nedlukninger
  • Vi skal opfordre til at bestille i god tid! Vi beder dig overveje dine indkøb og planlægge dem tidligere, end du måske ellers ville have gjort
  • Vi er i løbende kontakt med både leverandører og logistikpartnere med henblik på at optimere både modtagelse og levering af varer

Vi følger situationen tæt og opdaterer når der kommer nye, relevante oplysninger. Har du spørgsmål omkring situationen og dine forsendelser sidder vi parat til at hjælpe.
Kontakt:  Michael Johansen på tlf. 2028 0116 eller Lasse Johansen på tlf. 5073 8358

Spørgsmål? Kontakt os her

Berørte leverandører

Alle vores leverandører oplyser, at de pt. drifter 100%.

Bemærk: Bestil i god tid!

  • 75 800 310